News:

Welcome to the Classifieds!

Main Menu

‘Power of Benevolence’ in Shen Yun ‘Raised Me Up’: Company Owner

Started by Epoch-Times-Bot, Jan 03, 2023, 05:45 PM

Previous topic - Next topic

Epoch-Times-Bot

'Power of Benevolence' in Shen Yun 'Raised Me Up': Company Owner

HIROSHIMA, Japan—Shen Yun Performing Arts uplifted the audiences in Japan on the afternoon of Jan. 3. The theatergoers said that they felt the power of benevolence from the show.
"The feeling that Shen Yun gave me is beautiful. Purely beautiful. I can't find a more suitable word to describe Shen Yun," said Mr. Fujita Hironori, president of Hiroshima City Architectural Design.
"Shen Yun's costumes and choreography are very beautiful. The dancers are full of power, and the movements are very neat," Mr. Fujita continued. "Especially the jumping, flipping, and tumbling. They are very beautiful."
New York-based Shen Yun is the world's top classical Chinese dance company, and the performance consists of nearly 20 vignettes, including dances, and instrumental and vocal solos....

Source: 'Power of Benevolence' in Shen Yun 'Raised Me Up': Company Owner


xenzol

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт